Gastronomia ucierpiała w czasie pandemii szczególnie mocno. Zarówno małe lokale, jak i restauracje typu premium. Lockdown oraz regulacje odnośnie funkcjonowania tego sektora gospodarki spowodowały, że sprzedaż w restauracjach w tym czasie spadła nawet o 90%.
Z tego powodu, setki restauracji musiało w krótkim czasie zniknąć z rynku. Pomimo trudności, tysiące restauratorów wiedziało, że nie można się poddawać i w tych trudnych warunkach do rozwoju, trzeba adaptować się do nowej sytuacji.
Takim przykładem kreatywnego podejścia do biznesu, w oparciu o nieszablonowe rozwiązania, jest kolejny gość wywiadów Rebound Stories - Grzegorz Kłos, właściciel marki Restauracje Ed Red.
Zapraszamy do wywiadu, z którego dowiecie się m.in:
💡 Jaka była reakcja branży gastronomicznej na lockdown.
💡 Jak słynny steakhouse zamienił się w produkcję konserw premium i po jakim czasie projekt zaczął przynosić przychody.
-------
Zapraszamy do obejrzenia wywiadu w całości poniżej 👇
🔔 Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!
Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?
Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.
Zgłoś temat rozmowy tutaj:
👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme
Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.