Piotr Badowski, CEO Nanovo, firmy projektującej i wdrażającej cyfrowe kanały komunikacji dedykowane do przestrzeni handlowo - usługowych, jest ekspertem w zakresie strategii cyfrowej, marketingu zintegrowanego, reklamy i przedsiębiorczości.
Poznaj podejście do biznesu doświadczonego przedsiębiorcy oraz to, w jaki sposób Nanovo wykorzystało szansę, jaką dał im kryzys na to, by wymyślić i wdrożyć nowy produkt wedle aktualnego zapotrzebowania rynku.
W trakcie webinaru Łukasz Grass zapytał o takie tematy jak:
💡 Zarządzanie firmą w czasach kryzysu - przeczekać czy reagować?
💡 Inwestować czas i pieniądze w tworzenie nowych produktów, czy maksymalnie optymalizować koszty?
💡 Wydawać pieniądze na marketing, czy oszczędzać?
-------
Zapraszamy do obejrzenia wywiadu poniżej 👇
Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!
Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?
Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.
Zgłoś temat rozmowy tutaj:
👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme
Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.