1 min read

Nanovo Care Station - wykorzystanie szans, jakie przynosi kryzys - Piotr Badowski

Rebound 2020 - Thumbnails YT  (13)

Piotr Badowski, CEO Nanovo, firmy projektującej i wdrażającej cyfrowe kanały komunikacji dedykowane do przestrzeni handlowo - usługowych, jest ekspertem w zakresie strategii cyfrowej, marketingu zintegrowanego, reklamy i przedsiębiorczości.

Poznaj podejście do biznesu doświadczonego przedsiębiorcy oraz to, w jaki sposób Nanovo wykorzystało szansę, jaką dał im kryzys na to, by wymyślić i wdrożyć nowy produkt wedle aktualnego zapotrzebowania rynku.

W trakcie webinaru Łukasz Grass zapytał o takie tematy jak:

💡 Zarządzanie firmą w czasach kryzysu - przeczekać czy reagować?

💡 Inwestować czas i pieniądze w tworzenie nowych produktów, czy maksymalnie optymalizować koszty?

💡 Wydawać pieniądze na marketing, czy oszczędzać?

-------

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu poniżej 👇

Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!

Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?

Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.

Zgłoś temat rozmowy tutaj: 

👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme 

Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.

 

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Branża medyczna, odczuła kryzys poprzez wydarzenia związane z pandemią szczególnie istotnie. Brak niezbędnego sprzętu medycznego do ratowania...

Read More
Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

W czasach kryzysu wiele firm szuka nowych sposobów na dotarcie do klientów, wypuszcza nowe produkty, testuje rewolucyjne rozwiązania - często już w...

Read More
Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Sebastian Kosobudzki to CEO Wikoss-Sport oraz ekspert ds. importu. Związany od lat ze światem sportu oraz branżą eventową. Właściciel firmy...

Read More