1 min read

Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Rebound 2020 - Thumbnails YT  (16)

Sebastian Kosobudzki to CEO Wikoss-Sport oraz ekspert ds. importu. Związany od lat ze światem sportu oraz branżą eventową. Właściciel firmy produkującej medale, puchary i projektującej statuetki.

Z racji wstrzymania wszelkich działań sportowych w czasie pandemii, jego firma musiała zaprzestać produkcję i znaleźć sposób na kryzys, szukając nowych ścieżek rozwoju. Poznajcie, jakie działania podjął, aby zapewnić dalsze funkcjonowanie swojego przedsiębiorstwa.

W trakcie webinaru Sebastian Kosobudzki opowiedział nam m.in. o tym:

💡 Jak zachować się w obliczu kryzysu, kiedy prowadzisz tradycyjny biznes tradycyjnymi kanałami?

💡 W jaki sposób podejść do trudnych i niepewnych scenariuszy, kiedy w jednej chwili może zmienić się wszystko?

💡 Jak prowadzić firmę, kiedy decyzje polityków zaczynają bardzo mocno wpływać na Twój biznes?

-------

Subskrybuj nasz BLOG i bądź na bieżąco z nowymi postami!

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu poniżej 👇

Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!

Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?

Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.

Zgłoś temat rozmowy tutaj: 

👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme 

Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.

 

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Branża medyczna, odczuła kryzys poprzez wydarzenia związane z pandemią szczególnie istotnie. Brak niezbędnego sprzętu medycznego do ratowania...

Read More
Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

W czasach kryzysu wiele firm szuka nowych sposobów na dotarcie do klientów, wypuszcza nowe produkty, testuje rewolucyjne rozwiązania - często już w...

Read More
Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Sebastian Kosobudzki to CEO Wikoss-Sport oraz ekspert ds. importu. Związany od lat ze światem sportu oraz branżą eventową. Właściciel firmy...

Read More