1 min read

Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

Rebound 2020 - Thumbnails YT  (24)

W czasach kryzysu wiele firm szuka nowych sposobów na dotarcie do klientów, wypuszcza nowe produkty, testuje rewolucyjne rozwiązania - często już w fazie prototypu. Na co jednak w szczególności powinniśmy zwracać uwagę w kwestiach prawnych, w tak dynamicznie zmieniającym się rynku?

Zapraszamy do wywiadu, w którym Łukasz Grass rozmawiał z Anną Szymańską, CEO firmy Media Law Kancelaria Prawna, ekspertem prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii i nieuczciwej konkurencji.

Tematy, jakie poruszyliśmy w trakcie webinaru to m.in.:

💡 Jak chronić własność intelektualną, pomysł na nowy produkt, rozwiązanie?

💡 Jak chronić prawa autorskie i dobra osobiste?

💡 Jak zabezpieczyć innowacyjne rozwiązania z zakresu nowych technologii?

💡 Jak bronić się przed nieuczciwą konkurencją?

-------

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu w całości poniżej 👇

Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!

Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?

Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.

Zgłoś temat rozmowy tutaj: 

👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme 

Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.

 

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Branża medyczna, odczuła kryzys poprzez wydarzenia związane z pandemią szczególnie istotnie. Brak niezbędnego sprzętu medycznego do ratowania...

Read More
Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

W czasach kryzysu wiele firm szuka nowych sposobów na dotarcie do klientów, wypuszcza nowe produkty, testuje rewolucyjne rozwiązania - często już w...

Read More
Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Sebastian Kosobudzki to CEO Wikoss-Sport oraz ekspert ds. importu. Związany od lat ze światem sportu oraz branżą eventową. Właściciel firmy...

Read More