1 min read

Rebound Stories #3 - Agnieszka Myśliwczyk - Jak agencja rekrutacyjna znalazła sposób na kryzys

23

Początek pandemii sprawił, że wielu inwestorów zaczęło wycofywać się z planowanych inwestycji. Tym samym firmy, które przygotowane były na rozwój dzięki oczekiwanym funduszom, musiały szukać ad hoc nowych rozwiązań w kontekście planów na szybszą ekspansję. 🙇‍♀️

Agencja CandidFuture, która wciela się w wewnętrzne działy HR, funkcjonująca na polskim i holenderskim rynku, znajdując się w podobnej sytuacji, zaangażowała się w tym czasie m.in. w pomoc innym, wspierając fundację DobroNosze, rekrutując managerów do rozwoju tej szczytnej inicjatywy.

Aktywność CSR to tylko jeden z pomysłów, jakie udało im się zrealizować w tym czasie. W trakcie pandemii pojawiło się jednak więcej pytań, na które musieli znaleźć rozwiązania.

Krzysztof Kozakiewicz w wywiadzie z cyklu #reboundstories rozmawiał o tym z Agnieszka Myśliwczyk, CEO firmy CandidFuture oraz inicjatorką trójmiejskiego projektu aktywizującego kobiety w IT – FAIRit

W trakcie tej wyjątkowej rozmowy dowiedzieliśmy się:

💡 Jak eliminować koszty stałe i zamieniać je na koszty zmienne?

💡 Jaką innowacyjną formę rozliczeń i ofertowania przyjąć w trakcie kryzysu?

💡 Jak rozwijać firmę przy wsparciu freelancerów?

-------

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu w całości poniżej 👇

 

🔔 Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!

Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?

Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.

Zgłoś temat rozmowy tutaj: 

👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme 

Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.

 

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Branża medyczna, odczuła kryzys poprzez wydarzenia związane z pandemią szczególnie istotnie. Brak niezbędnego sprzętu medycznego do ratowania...

Read More
Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

W czasach kryzysu wiele firm szuka nowych sposobów na dotarcie do klientów, wypuszcza nowe produkty, testuje rewolucyjne rozwiązania - często już w...

Read More
Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Sebastian Kosobudzki to CEO Wikoss-Sport oraz ekspert ds. importu. Związany od lat ze światem sportu oraz branżą eventową. Właściciel firmy...

Read More