1 min read

Grzegorz Borowski - Konferencje online, a kryzys. Nowe możliwości i pomysły

maxresdefault-1

Gościem ostatniego webinaru był Grzegorz Borowski, Cofounder i CEO Infoshare - największej konferencji technologicznej w CEE, Fundacji, której głównym celem jest propagowanie wiedzy o nowych technologiach i startupach oraz firmy szkoleniowej pomagającej przebranżowić się do zawodu programisty.

Ciekaw jesteś jak z zamrożeniem gospodarki i związanymi z nią obostrzeniami poradziła sobie firma infoShare oraz jakie rozwiązania udało im się wdrożyć w czasie lockdownu?

Zapoznaj się z wywiadem, w którym to Grzegorz Borowski, opowiedział nam, jak jego firma poradziła sobie z “Czarnym Łabędziem”.

W trakcie wywiadu prowadzonego przez Łukasza Grassa:

💡 Omówiliśmy temat globalnych eventów technologicznych i strategii, jakie firmy uruchomiły w trakcie zamrożenia gospodarki.

💡 Dowiedzieliśmy się, jak organizatorzy InfoShare zareagowali na kryzys, jakie działania podjęli oraz jakie wyzwania i konsekwencje spowodował “lockdown”.

💡 Przeanalizowaliśmy reakcje na kryzys i różne scenariusze działania oraz to, jaki mają wpływ na zarządzanie organizacjami działającymi w świecie offline.

💡 Zapytaliśmy o ekosystem startupowy / VC oraz wyzwania, z jakimi mierzą się firmy w czasie kryzysu.

-------

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu w całości poniżej 👇

Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!

Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?

Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.

Zgłoś temat rozmowy tutaj: 

👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme 

Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.

 

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Branża medyczna, odczuła kryzys poprzez wydarzenia związane z pandemią szczególnie istotnie. Brak niezbędnego sprzętu medycznego do ratowania...

Read More
Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

W czasach kryzysu wiele firm szuka nowych sposobów na dotarcie do klientów, wypuszcza nowe produkty, testuje rewolucyjne rozwiązania - często już w...

Read More
Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Sebastian Kosobudzki to CEO Wikoss-Sport oraz ekspert ds. importu. Związany od lat ze światem sportu oraz branżą eventową. Właściciel firmy...

Read More