1 min read

Jarosław Grabowski - iTaxi - Skuteczne działania w kryzysie.

Grafiki do Bloga (3)

W drugim odcinku naszego cyklu REBOUND 2020 LIVE gościem Łukasza Grassa był Jarosław Grabowski, CEO firmy iTaxi, dyrektor generalny dużych, średnich i małych przedsiębiorstw z dużym doświadczeniem, od prowadzenia startupów po zarządzanie 250-osobowym działem.
W trakcie tej interesującej rozmowy mogliśmy dowiedzieć się m.in., w co warto inwestować oraz jak umiejętnie szukać w firmie oszczędności, co sprawiło, że mogliśmy jeszcze lepiej poznać jak takie firmy jak iTAxi, radzą sobie w kryzysie, szukając cały czas sposobów dostosowania się do panujących realiów i potrzeb klientów.

W rozmowie Łykasz Grass zapytał również o to:

💡 Jak wyglądała sytuacja iTaxi w sytuacji "lockdown"?
💡 Jakie iTaxi wykonało kroki, by poradzić sobie z kryzysem?
💡 Jak działać skutecznie w kryzysie i nie stracić firmy?

Subskrybuj nasz BLOG i bądź na bieżąco z nowymi postami!

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu poniżej 👇

 

Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!

Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?

Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.

Zgłoś temat rozmowy tutaj: 

👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme 

Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.

 

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Branża medyczna, odczuła kryzys poprzez wydarzenia związane z pandemią szczególnie istotnie. Brak niezbędnego sprzętu medycznego do ratowania...

Read More
Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

W czasach kryzysu wiele firm szuka nowych sposobów na dotarcie do klientów, wypuszcza nowe produkty, testuje rewolucyjne rozwiązania - często już w...

Read More
Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Sebastian Kosobudzki to CEO Wikoss-Sport oraz ekspert ds. importu. Związany od lat ze światem sportu oraz branżą eventową. Właściciel firmy...

Read More