1 min read

Marek Strześniewski - Kryzys to moment przełomu i szansa na rozwój firmy

Rebound 2020 - Thumbnails YT  (12)

5 przeżytych kryzysów i ponad 300 zrealizowanych projektów, które koncentrowały się na zagadnieniach efektywności indywidualnej i organizacyjnej, optymalizacji kosztowej, dynamizacji sprzedaży oraz wdrażaniu strategii, sprawiają, że doświadczenie Marka Strześniewskiego, CEO IMPACT Management, w kwestii zarządzania ryzykiem, czynią z niego eksperta, którego wiedza była wielką wartością dla naszych słuchaczy.

Poznaj jego punkt widzenia  i dowiedz się, jakie decyzje rekomenduje podejmować gdy Twoją firmę spotka tzw. "Czarny Łabędź".

W trakcie webinaru poruszone zostały takie tematy jak:

💡 Jak w dobie kryzysu optymalizować koszty?

💡 Jak wdrażać nowe procesy i narzędzia, pamiętając, że najważniejszą częścią firmy są ludzie?

💡 Jak długo można czekać na podjęcie kluczowych decyzji w firmie? Działać natychmiast? Co wziąć pod uwagę?

💡 Jak zmniejszać straty i w miarę bezboleśnie przejść przez kryzys?

-------

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu poniżej 👇

Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!

Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?

Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.

Zgłoś temat rozmowy tutaj: 

👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme 

Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.

 

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Branża medyczna, odczuła kryzys poprzez wydarzenia związane z pandemią szczególnie istotnie. Brak niezbędnego sprzętu medycznego do ratowania...

Read More
Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

W czasach kryzysu wiele firm szuka nowych sposobów na dotarcie do klientów, wypuszcza nowe produkty, testuje rewolucyjne rozwiązania - często już w...

Read More
Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Sebastian Kosobudzki to CEO Wikoss-Sport oraz ekspert ds. importu. Związany od lat ze światem sportu oraz branżą eventową. Właściciel firmy...

Read More