1 min read

Rebound Stories #1 - Rafał Brzoska - Trzeba podejmować szybkie decyzje

Rebound 2020 - Thumbnails YT  (25)

W cyklu Rebound Stories rozpoczynamy nową serię wywiadów offline, z przedsiębiorcami, których historie są doskonałym przykładem innowacyjnych działań podjętych w czasie kryzysu.

🎙🔥 W #1 odcinku, CEO REBOUND 2020 Krzysztof Kozakiewicz rozmawiał z Rafałem Brzoską. 

Rafał Brzoska to przedsiębiorca, który w 2006 roku założył firmę InPost, największą w Polsce sieć samoobsługowych paczkomatów.
To również twórca, założyciel, i prezes zarządu międzynarodowej Grupy Kapitałowej Integer.pl oraz inspirujący mecenas startupów.

W trakcie tej wyjątkowej rozmowy dowiedzieliśmy się:

💡 Czego uczą kryzysy nawet tak doświadczonych przedsiębiorców?

💡 Jakie kroki podjął w pierwszej kolejności InPost, aby przetrwać ryzykowne dla biznesu momenty?

💡 Jak zmienił się InPost w czasie lockdownu i dzięki wprowadzonym innowacjom dostosował biznes do wymagań rynku i potrzeb konsumentów.

💡 Jaki jest masterplan Rafała Brzoski na dalszy rozwój jego firmy?

💡 Jak ważna jest rola zespołu i czas poświęcony na rozwój ich kompetencji, aby firma mogła się przygotować na zarządzanie ryzykiem.

💡 Jak szybko podejmować trudne decyzje i rozwijać swoją firmę w czasach kryzysu.

-------

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu w całości poniżej 👇

 

🔔 Subskrybuj nasz BLOG, kanał YouTube oraz profil LinkedIn i bądź na bieżąco w wartościową wiedzą prezentowaną przez zaproszonych przez Rebound 2020 ekspertów!

Chcesz zostać gościem Łukasza Grassa lub udzielić nam wywiadu na łamach naszego Bloga?

Podziel się z naszą społecznością swoją historią kryzysu, jaki spotkał Twoją firmę oraz skutecznymi sposobami na efektywne zarządzanie ryzykiem, które pozwoliły Ci wyjść z niego zwycięsko.

Zgłoś temat rozmowy tutaj: 

👉 https://www.rebound.biz/zglos-firme 

Zostań członkiem Rebound 2020, dziel się swoją wiedzą z innymi i poznaj skuteczne metody doświadczonych praktyków na zarządzanie kryzysem.

 

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Jak kryzys w placówkach zdrowotnych wpłynął na dostawców artykułów medycznych

Branża medyczna, odczuła kryzys poprzez wydarzenia związane z pandemią szczególnie istotnie. Brak niezbędnego sprzętu medycznego do ratowania...

Read More
Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

Anna Szymanska - Innowacyjność w kryzysie: jak chronić prawa autorskie?

W czasach kryzysu wiele firm szuka nowych sposobów na dotarcie do klientów, wypuszcza nowe produkty, testuje rewolucyjne rozwiązania - często już w...

Read More
Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Jak dywersyfikować niszowy biznes w czasie kryzysu?

Sebastian Kosobudzki to CEO Wikoss-Sport oraz ekspert ds. importu. Związany od lat ze światem sportu oraz branżą eventową. Właściciel firmy...

Read More